מתקשרת מומלצת

אם אתם מחפשים פתרונות פרפסיכולוגיים לבעיות שלכם, ואתם מחפשים מתקשרת מומלצת , אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא, ותקבלו ממנו מידע חשוב ופרקטי גם יחד. 

מהי מתקשרת ואיך הוא עובד?

מתקשרת הוא אדם המסוגל לתקשר עם המתים. לכולנו יש את היכולת לעשות זאת, אבל חלקנו פיתחו אותה יותר מאחרים. ישנן דרכים שונות שבהן מתקשרת יכול לתקשר עם המתים, אך הנפוצה ביותר היא באמצעות ראיית רוח. זה כאשר המתקשרת רואה חזיונות של הנפטר בעיני רוחו. המתקשרת עשוי גם לשמוע קולות או להרגיש את נוכחותו של הנפטר. יש אנשים שנולדים עם יכולות אלו, אך ניתן לפתח אותן גם באמצעות אימון ותרגול. מתקשרת עובד בדרך כלל עם מדריך רוחני שעוזר לפרש את המסרים מהצד השני. המדריך הרוחני מסוגל גם להגן על המתקשרת מכל אנרגיות שליליות שעלולות להיות נוכחות. התקשורת עם המתים יכולה להיות קשה, אבל זו עבודה חשובה. זה יכול להביא שקט נפשי למי שמתאבל ולעזור להם לפתור כל עסק לא גמור.

האם פניה למתקשרת הינו דבר שכיח?

בעולם כולו ישנים אנשים רבים שרוצים לדעת מה יעלה בעתידם או מה שלום קרוביהם שכבר נפטרו ולשכם כך הם פונים למתקשר או מתקשרת (באנגלית: מדיום). בישראל הנושא פחות שכיח מכיוון שעל פי ההלכה היהודית תיקשורים ונומרולוגיה אינם מותרים, ושומרי הלכה ומסורת רבים נמנעים מכך עבור כך.

מהם היתרונות בשימוש בשירותיו של מתקשרת מומלצת?

ישנם יתרונות רבים לשימוש בשירותיו של מתקשרת שהומלץ לך על ידי מישהו שאתה סומך עליו. בראש ובראשונה, מתקשרת מומלצת צפוי להיות מנוסה ובעל ידע בעולם הרוח. המשמעות היא שהם יוכלו לפרש טוב יותר את הסימנים והמסרים שיקירכם מנסה לשלוח לכם. בנוסף, סביר יותר שמתקשרת מומלצת תהיה אתי ואחראי בעבודה שלה. הם ידאגו להגן על הסודיות שלך ויתנו לך רק מידע שהוא לטובתך. לבסוף, התחום של תקשור הינו פרוץ לשרלטנים ונוכלים (כיון שהמטופל לא יודע מה באמת המתקשרת רואה ומה לא) ולכן אם המתקשרת היא מומלצת על ידי מישהו חכם שבדק את אמינותה יכול להיות שתוכל להינצל על ידי המלצה זו מכל מיני נוכלים ונוכלות שבדרך.

איך אדע לבחור את המתקשרת המתאים לצרכים שלי?

כשזה מגיע לבחירת המתקשרת שמתאימה לצרכים שלך , עליך לחפש מישהי שיש עליה המלצות שאכן היא יודעת מה היא אומרת, לא שרלטנית ולא ממציאה דברים, שדבריה מדיוקים לא 'בערך' ולא 'כמעט' אלא דברים ברורים שאי אפשר לדעת אותם ביכולות בינאישיות מפותחות בלבד. לבסוף, תרצה לחשוב על התקציב שלך. מדיומים מסוימים יכולים להיות די יקרים, בעוד שאחרים מאוד סבירים. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה אמור להיות מסוגל לבחור את המתקשרת המתאים לצרכים שלך.

מה זה נומרולוגיה וקלפי טארוט?

נומרולוגיה היא כל אמונה בקשר האלוהי או המיסטי בין מספר לאירוע אחד או יותר מקביל. זהו גם חקר הערך המספרי של האותיות במילים, בשמות וברעיונות. זה קשור לעתים קרובות עם הפארנורמלי, לצד אסטרולוגיה ואומנויות ניבוי דומות. למרות ההיסטוריה הארוכה של רעיונות נומרולוגיים, המילה "נומרולוגיה" אינה רשומה באנגלית לפני 1907 בערך. המונח נטבע ככל הנראה מ-numerus הלטינית 'מספר' ומיוונית -logia 'מחקר'. הצורה הנפוצה ביותר של הנומרולוגיה המודרנית, הנומרולוגיה הסינית, נוצרה באופן עצמאי בסביבות 1927 מתוך מערכות קודמות על ידי הפחתת כל ספרה 1-9 לאינטונציה אחת (יין/שאנג).

קלפי טארוט הם אמצעי המשמש לקריאת העתיד לאנשים שמאמינים בהם. קורא קלפי הטארוט יפרוש את הקלפים, ויפרש את משמעות הקלפים על פי מיקומם במרחב השולחן. ניתן לפרש את הסמליות של קלפי הטארוט בדרכים רבות, אך הפרשנות הנפוצה ביותר היא שקלפי הטארוט מייצגים את נתיב חייו של הקורא. קורא קלפי הטארוט ישתמש בידע שלו על הטארוט כדי לספק הדרכה לקורא במסעו.

 

הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות