היתרונות של חלונות בלגיים ברזל

פרופיל ברזל הוא הפרופיל המקורי בחלונות בלגיים ונהגו להשתמש בו באירופה בעבר אך העיצוב העל זמני שלו משאיר אותו נפוץ ופופולרי גם במאה ה-21. היום, חלונות בלגיים הם שם כולל לכל החלונות עם פרופיל דק, גם אלה עם פרופיל אלומיניום. פרופיל ברזל אכן יקר יותר אך יש לו יתרונות ברורים שמסבירים את הבחירה להשתמש בו.

יתרונות של פרופיל ברזל

ü חוזק – הברזל הוא מתכת חזקה במיוחד. כשמשלבים ברזל בייצור חלון, זה מאפשר לנו שימוש בזכוכית דקה במיוחד כי גם שימוש מינימלי בפרופיל ברזל יהיה חזק מספיק כדי לספק לנו חלון חזק ויציב.

ü יצירתיות – השילוב של הברזל עם הזכוכית הדקה מאפשר לנו יצירתיות וגמישות. ניתן ליצור בעזרת פרופיל בלגי איזה עיצוב שרוצים. אפשר לעצב אותו בסגנון מסורתי או להתאים אותו לעיצוב מודרני. השימוש בברזל מאפשר לנו לבצע חלוקות בתוך החלון ולזגג סוגי זכוכיות שונים בחלקים שונים במסגרת.

ü מראה נקי ומדויק – הזכוכית הדקה והכמות הקטנה הנדרשת של מסגרת הברזל מספקת מראה מרהיב ונוף ברור יותר. נכנסת יותר שמש ואור טבעי שוטף את הבית. זאת גם אחת הסיבות שאדריכלים אוהבים לעשות שימוש בפרופיל בלגי גם לדלתות הזזה, ויטרינות של חנויות ואפילו כתחליף לקיר.

ü עמידות – הפרופיל הבלגי המודרני חזק ועמיד לנזקי מזג האוויר. בעבר, הברזל היה פחות עמיד ונזקק לתחזוקה רבה. היום, מסגריות שמתמחות בייצור חלונות בלגיים עם פרופיל ברזל, מעבירות את הברזל גלוון (תהליך של ציפוי ברזל בחום גבוה) כדי למנוע חלודה והתיישנות החומר.

ü מראה מרהיב וייחודי – אם אתם רוצים ליצור עיצוב שונה, ייחודי ועוצר נשימה, פרופיל ברזל לחלון הוא התשובה עבורכם. יש לו מראה אלגנטי ויוקרתי ואפשר להתאים אותו לכל סגנון שתרצו.

עבודה עם פרופילי ברזל

עבודה עם ברזל לא מתאימה לכל אחד. מסגרייה שמייצרת פרופילי ברזל צריכה לדעת איך מבצעים גלוון בצורה מקצועית ואיך משלבים את הפרופיל עם הזכוכית הדקה בצורה הכי מדויקת ואיכותית שיש. חברת "ולקס" מתמחה במסגור ופרזול במגוון רחב של עיצובים ויש לה ניסיון רחב בגלוון ברזל ויצירה של חלונות בלגיים מרהיבים.

הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות